środa, 11 lutego 2015

Przerwa :(

Hej kochane!
Przepraszam że ostatnio mnie z wami nie ma, ale moje życie przeżywa drastyczne zmaniy przeprowadzka, nowa praca i nauka języka bo ciężko w niemczech mówić po polsku.. tak czy siak na razie nie mam stałego łącza i niestety z zasięgiem na karcie też ciężko wiec nie mam możliwości odpisywać nawet na wasze komentarze :(
Mam nadzieję że to się szybko zmieni i że jeszcze będziecie miały ochotę czytać te parę zdań ode mnie, bo chciała bym się z wami podzielić masą rzeczy ;)

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś u mnie napisałaś w podobny poście:) Faktycznie czasem brak chwili dla siebie.
    Pozwól,że się tutaj rozgoszczę:D Czekam na wpis kiedy wszystko już opanujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na Twój powrót - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń