poniedziałek, 12 stycznia 2015

Pędzle "Bobbi Brown"

Witam.
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony pędzlom z którymi zetknęłam się bardziej z musu niż z wyboru, ale mimo to zagościły w moim życiu na dłużej. W szkole makijaż zaczęliśmy nagle dlatego zupełnie nie byłam przygotowana na wydatek kilkuset złotych na pędzle o jakich marzyłam, dlatego przeszukując oferty natrafiłam na zestaw pędzli marki Bobbi Brown. W skład zestawu oprócz 24 pędzi wchodzi też skórzane etui które znakomicie chroni pędzle przed zakurzeniem i ułatwia przenoszenie z punktu A do punktu B.
Pędzle są z naturalnego miękkiego włosia o długości od 15 do 19,5 cm, posiadają długą drewnianą rączkę, co sprawia że używanie ich jest wygodne i sprawia przyjemność.
Pomimo że zestaw składa się z wielu pędzli z czystym sumieniem mogę powiedzieć że używam większości z nich ( z drobnym wykluczaniem aplikatora do cieni który jest używany sporadycznie i eyelinera który w moich rękach niestety powoduje zbyt grube linie). W zestawie brakuje mi pędzli z dłuższym delikatnie rozczapierzonym włosiem które służyły by do aplikowania cieni w załamaniu oka i niewątpliwie ułatwiły rozcieranie.
Pędzle sprawują się doskonale, pobierają idealną ilość produktu który chcemy zaaplikować. Nie zdarzyło mi się aby pędzel zgubił choćby jeden włosek a zestaw ma już prawie rok. I przeżyły skrajnie nieprzyjemne warunki w podróżach i namiotach. Podczas mycia zachowują się bardzo dobrze, nie zmieniają kształtu i nie puszą się co przemawia tylko i wyłącznie na ich korzyść.
Pędzle w cenie regularnej kosztują około 300zł jednak ja miałam to szczęście że trafiłam na promocje i nabyłam je za zaledwie 99zł (kocham przeceny). Jak za taką cenę pędzle są naprawdę dobre.
UWAGA biorąc pod uwagę cenę dostępną w drogeriach nietrudno się domyślić że zestaw który posiadam jest niestety podróbką, niemniej jednak skusiłam się na niego. Kupna nie żałuję bo pędzli używam do dziś jednak o tym że nie są oryginalne dowiedziałam się po fakcie.
Mimo że pędzle są dobre planuję w niedalekiej przyszłości zakup innych, zestawów z bardziej sprawdzonych źródeł. Jednak dla kogoś kto dopiero zaczyna i nie jest pewien czy make-up będzie sprawiać mu przyjemność i stanie się jego pasją nadają się w 100%




23 komentarze:

  1. Wiem, że pędzle cieszą się dobrą opinią, ale ja jak na razie szukam czegoś tańszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie! chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się na pędzlach nie znam :D Mi wszystkie pasują :D Pe wyglądają bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te pędzle :) Jaki duży zestaw :P Ja mam tylko 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się obłędnie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na jakiś fajny zastaw :) Włosie tych tutaj wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydają się fajne, choć ja póki co trzymam się pędzli Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zestawów nie kupuję, ale systematycznie dokupuje sobie pojedyncze pędzle :) Dużo mi jeszcze brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się udało zakupić zestaw pędzli Hakuro, lecz co jakiś czas będę dokupywała brakujące sztuki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądają :) ja za bardzo nie znam się na pędzlach ale chciałabym kupić pędzle hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się prezentują. Dobra kolekcja. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają, sam tez bym chciała je mieć:)
    Świetny blog, z przyjemnością obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę tego zestawu. Naprawdę w świetnej cenie go kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się bardzo fajnie :) Oj przydałby mi się dobry zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam jak widziałam te pędzle na Grouponie, Cuponie czy też innej stronie tego typu ;) Ostatnio była nawet jakaś mini aferka z jedną z tego typu stron. Wystawiali na sprzedaż palety cieni Urban Decay - podrobione, niestety. Cóż, trafiło na jedną z vlogerek i zrobiła się mała aferka :) Chociaż się nie dziwię - któż chce kupować podróbki jak zależy mu na oryginale?

    Mniejsza z tym ;) Sama mam sporo pędzli Mario Luigi. Zestaw kupiłam za nie całe 40 - 50 zł i służą mi już prawie 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swoje pędzle kompletuje z HAKURO, jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie sądzę, że to oryginalne pędzle, a już na pewno nie za taką cenę. Ja mam zestaw z Hakuro, mega się sprawują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "UWAGA biorąc pod uwagę cenę dostępną w drogeriach nietrudno się domyślić że zestaw który posiadam jest niestety podróbką, niemniej jednak skusiłam się na niego."
      Ja również dlatego też o tym napisałam :)

      Usuń
    2. O kurde, przeoczyłam ;/ W każdym razie większość osób, które kupują te pędzle to myślą, że to oryginał. Ale jeśli dobrze Ci służą, to super :D

      Usuń